#1 2013-04-19 21:12:11

xortdan

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-19
Posty: 7
Punktów :   

Style walki

* W razie niejasności - style walki to pogrubione napisy, nie te kolorowe. Np. Brawler lub Dirty to styl walki, a np. The Wreck Shop to umiejętność stylu. Podczas wchodzenia na ring lub po gongu trzeba napisać jakiego stylu się użyje w tej walce. Walczący może używać pobocznych skilli obu stylów, jednak NIE MOŻE używać głównej umiejętności stylu którego NIE wybrał. *
Brawler:
The Wreck Shop (główna umiejętność; raz na walkę) - od użycia tej umiejętności, 4 następne uderzenia (np. Big Boot, Roundhouse Kick) będą nie możliwe do skontrowania; 4 następne uderzenia wyprowadzone przez wroga będą automatycznie kontrowane
Ground & Pound (liczy się jako 1 akcja) - możliwość atakowania pięściami leżącego wroga siedząc na nim
Fists of Fury (liczy się jako 1 akcja) - wyprowadzenie serii 4 uderzeń; jeśli pierwszy atak się uda, następne będą niemożliwe do skontrowania; ostatni atak może być akcją

Dirty:
Super Dirty Move (główna umiejętność; liczy się jako 1 finisher) - możliwość wyprowadzenia potężnej nieczystej akcji liczącej się jako finisher; potrzebne do wyprowadzenia nieczystych finisherów np. Power of The Punch
Referee Shield (liczy się jako 1 akcja) - możliwość zasłonięcia się sędzią bez zostania zdyskwalifikowanym
Dirty Pin (2 razy na walkę) - wykonanie pinu trzymając nogi na linkach

Hardcore:
Hardcore Ressurection (główna umiejętność; raz na walkę) - wymaga krzesełka; okłada się krzesełkiem w głowę dopóki nie zacznie krwawić; usuwa zmęczenie;
Hardcore Rejuvenation (raz na walkę) - kiedy zawodnik zacznie krwawić, może natychmiastowo wykonać na przeciwniku finisher
Object Specjalist (liczy się jako 1 akcja/sygnaturka/finisher) - możliwość wykonania specjalnej akcji, sygnaturki lub finishera z użyciem przedmiotu

Submission:
Ultimate Submission (główna umiejętność; raz na walkę) - możliwość założenia potężnej dźwigni, z której rywal ma 4 (w przypadku słabego submission), 3 (w przypadku zwykłej dźwigni), 2 (w przypadku sygnaturki) lub 1 (w przypadku finishera) szansę na wyjście
Lock Pick (raz na walkę) - możliwość natychmiastowego wyrwania się z submissiona
Recovery Hold (dwa razy na walkę) - możliwość założenia dźwigni, podczas której zawodnik odpoczywa

High Flyer:
Rolling Pin (główna umiejętność; raz na walkę) - kiedy zawodnik jest bardzo zmęczony i leży na macie; możliwość skontrowania dowolnej akcji przeciwnika pinem z zaskoczenia
Springboard Attacks (liczy się jako 1 akcja/sygnaturka/finisher) - możliwość wykonania akcji wysokiego ryzyka stojąc na górnej linie
Outside Dives (liczy się jako 1 akcja/sygnaturka/finisher) - możliwość wykonania akcji wysokiego ryzyka na stojącego/leżącego poza ringiem rywala, kiedy zawodnik sam stoi w ringu przy linkach/biegnie w ich kierunku będąc w ringu

Powerhouse:
Rampage (główna umiejętność; raz na walkę) - od użycia tej umiejętności, 4 następne akcje nie będące uderzeniami będą nie możliwe do skontrowania; 4 następne uderzenia wyprowadzane przez wroga będą automatycznie kontrowane
Hammer Throw (liczy się jako 1 akcja uni) - możliwość wykonania potężnego Irish Whipu
Throw Out (raz na walkę) - możliwość odrzucenia przypinającego wroga i przejęcia inicjatywy

Showman:
Steal Finishing Move (główna umiejętność; liczy się jako finisher) - możliwość użycia finishera przeciwnika
Gimmick Infringement (używana przy wchodzeniu na ring) - możliwość ubrania się jak przeciwnik i używania jego akcji, sygnaturek i finisherów ale bez możliwości używania swoich
Mass Exposure (2 razy na walkę) - możliwość wykonania akcji wysokiego ryzyka poprzedzonej tauntem, której nie da się skontrować

Technical:
Technically Sound (główna umiejętność; raz na walkę ) - od użycia tej umiejętności, 3 następnych akcji z karty postaci wyprowadzanych przez wroga będzie automatycznie kontrowane, nie tyczy się to ciosów uniwersalnych
Pull Back Attacks (liczy się jako jedna akcja) - możliwość wykonania specjalnego Irish Whipu - zawodnik zamiast puścić wroga, zaciąga go spowrotem w swoją stronę i wykonuje silny atak
Pit Maneuver (liczy się jako jedna akcja) - możliwość przejścia za wroga tak, aby go zdezorientować na moment

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.walczmyrazem.pun.pl www.fraqhunters.pun.pl www.promoto.pun.pl www.hbh.pun.pl www.wwstizmagisterka1.pun.pl